dissabte, 26 d’abril de 2014

Conte col·lectiu

UNA ALTRA ACTIVITAT, QUE FEM TRADICIONALMENT A INFANTIL, ÉS EL CONTE COL·LECTIU. AQUEST ANY SE'NS HA TIRAT EL TEMPS AL DAMUNT I ANEM AMB UNA MICA DE RETARD. EL TREBALL TRACTA DE FER UNA PETITA NARRACIÓ ENTRE TOTS I TOTES. CADA AULA ES RESPONSABILITZA D' UNA PART DEL CONTE. COMENÇA P-3 I CONTINUEM FINS P-5. UN COP ACABAT ES RELLEGEIX EL TEXT DE CADASCÚ I ES FA UN DIBUIX IL·LUSTRATIU DEL PROPI TEXT.

EL PROCÉS DE REALITZACIÓ ÉS DIFERENT A CADA AULA; EN EL CAS DELS PEIXOS HEM SEGUIT ELS SEGÜENTS PASSOS:
  1. ENTRE TOTS I TOTES, DESPRÉS DE LLEGIR ELS TEXTOS FETS, HEM ANAT CONTINUANT AMB LA HISTÒRIA. AIXÒ SÍ, TOTHOM HAVIA D' ESTAR D' ACORD AMB EL QUÈ VOLÍEM EXPLICAR.
  2. ENTREM A LA FASE DE LA IL·LUSTRACIÓ: COMPARANT CONTES DE L' AULA ENS HEM ADONAT QUE ELS DIBUIXOS EXPLIQUEN LA HISTÒRIA LLETRADA.
  3. PER GRUPS DE TAULA DECIDIM COM FER EL DIBUIX. EN COMENÇAR ENS ADONEM QUE NO ES TRACTA DE DIBUIXAR TOTS A L' HORA; SINÓ PARLAR DEL QUÈ VOLEM EXPLICAR, QUÈ ÉS EL MÉS IMPORTANT DEL NOSTRE TEXT, QUÈ DIBUIXAR, EN QUINA COMPOSICIÓ I QUI FA CADA COSA. COSTA UNA MICA, PERÒ HO ACONSEGUIM!!!



    UNA VEGADA FETA TOTA LA COMPOSICIÓ PASSEM A DONAR-LI COLOR. AQUESTA VEGADA HO ANEM FENT TOTS A L' HORA SEMPRE QUE ES POT.






  4. AMB LES 4 IL·LUSTRACIONS FETES,




ARA ENS TOCA TRIAR LA QUE CREIEM QUE EXPLICA MÉS BÉ EL TEXT ( NO TRIEM EL NOSTRE DIBUIX, NI EL DELS AMICS NI EL QUE CREIEM QUE ESTÀ MILLOR DIBUIXAT). FEM UNES QUANTES VOTACIONS I AL FINAL EL TRIAT ÉS AQUEST!!!



NO SABEM COM CONTINUA NI COM ACABA EL CONTE AIXÍ QUE HAUREM D' ESPERAR....

1 comentari:

  1. Els resultats són molt bons però hi ha una cosa, que a nosaltres a casa, ens crida molt l'atenció. Com es nota que es treballa a classe, el pactar, treballar en equip, posar-se d'acord, respectar altres pensaments i desicions...Es fan grans!
    Peixos sou moooolt bons!!
    Maria

    ResponElimina